Handelsbetingelser


Hvis du ikke ønsker at handle i webshoppen og betale online med betalingskort, kan du bestille varerne pr. telefon (tlf. 2445 12259 og få varerne leveret efter nærmere aftale.

Bestilling webshop:


KØB trin-for-trin
Find den ønskede vare. 
Kom varen i indkøbskurv ved at klikke på symbolet "Køb denne vare". 
Derefter kan du fortsætte din søgning, hvis der skal handles mere.
 Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og fx ændre antallet af varer, kan du henholdsvis slette på "Fjern markeret" eller rette antal i boksen "stk." og trykke "opdater. Herefter trykker du "Næste"

Nu skal du indtaste kundeoplysninger og eventuel anden leveringsadresse. Herefter klik "Næste"

Nu skal du vælge betalingsform, herefter tryk "Næste".

Nu skal du bekræfte ordren, husk at afkrydse din accept af handelsvilkår. Hvis du har bestilt navne-og nummerskilt, skal du huske at indtaste teksten i det felt, som er nederst på siden. Herefter tryk "Godkend"

Du ser nu en bekræftelse af, at din bestilling er gennemført-

Systemet sender dig straks en bekræftelse på modtagelse af din ordre på 

den e-mail adresse, du har opgivet under kundeoplysninger.  Modtager du ikke denne bekræftelse, kan det være fordi opsætningen af din "firewall" opfatter mailen som spam.


Din ordre betragtes som et tilbud, og der er først indgået en endelig og for Postopak ApS bindende aftale, når de bestilte varer afsendes.

Når din bestilling er ekspederet (afsendt eller leveret og monteret (hvis du også har bestilt montering), får du igen en elektronisk meddelelse i forbindelse med, at din kortbetaling gennemføres.

Hvis du har bestilt montering af din ordre i forbindelse med levering, vil tidspunkt for levering og montering blive aftalt på forhånd pr. telefon.

Betaling:


Betaling kan foretages med Dankort/Visa-Dankort og visse kreditkort via shoppen.  

Du kan også vælge at bestille din ordre pr. telefon at få fremsendt faktura og betale ved almindelig bankoverførsel efter nærmere aftale.

Levering:

Levering vil normalt ske inden for 3 hverdage efter ordrebekræftelse (fortrinsvis levering med TNT eller Post Danmark direkte fra lager). 



Montering:

Postopak tilbyder montering af Postopak postkasser og Postopak pakkepostkasser på væg, Postopak stander, eller Postopak sokkel i forbindelse med levering af Postopak postkasse/pakkepostkasse og/eller Postopak stander/sokkel.

Priser vedr. montering findes her

Hvis du vælger at få ordren monteret, sender vi ordren til den montør, der skal montere ordren, og montøren medbringer så din ordre, når han skal montere den hos dig.



Reklamationsret:


Postopak yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles postopak indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder postopak returneringsomkostninger i rimeligt omfang. 




Reklamation og varereturnering: 


Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til: 

Postopak, 
Avnbølvej 7, 
8240 Risskov 
Email: info@postopak.dk



Returnering af varer skal ske til Postopak ApS/lageret efter aftale - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller - efter aftale - aflevere varen personligt hos os.

Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv..




Refusion: 


I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og postopak har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.




Fortrydelsesret


Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. For praktiske detaljer - se punktet ''Reklamation og varereturnering''.




Personlige oplysninger:


Ingen personlige oplysninger, der registreres på postopak, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Postopak ApS 

I forbindelse med evt. elektronisk betaling bruges en sikker krypteret metode gennem Webshopsystemet.

Shopsystemet anvender såkaldte cookies til styring af indholdet i indkøbsvognen. En cookie er blot betegnelsen for en fil som gemmes på din egen PC. Det er desuden muligt at bede systemet gemme egne adresseoplysninger til næste besøg . Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne. I Internet Explorer sker det eksempelvis via menuen "Funktioner" og menupunktet "Internetindstillinger". 

Under et køb udbeder vi os navn, adresse, telefonnummer og emailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Informationerne transmitteres og lagres elektronisk på ukrypteret form, og gemmes i 5 år. Selve "kontrakten" (købsaftalen) lagres ikke hos postopak på en måde, så du senere kan logge dig ind og se/ændre status. 

Desuden registrerer vi IP-adressen hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes! 

Man kan desuden valgfrit få sin emailadresse optaget på en mailingliste hos postopak, således at man løbende modtager nyheder og anden information fra postopak. Denne service kan til enhver tid tilmeldes og frameldes som man ønsker. 

Jvf. persondataloven oplyser vi på forespørgsel om registrerede oplysninger og på baggrund af evt. indsigelser foretager vi sletning i det omfang det ønskes.

 


 


Webshop 2 design